DomůNeubuzDivadlo, zábava, výstava i požehnání. Oslavy otevření Komunitního centra v Neubuzi patřily...

Divadlo, zábava, výstava i požehnání. Oslavy otevření Komunitního centra v Neubuzi patřily všem

Fotoreportáž ze čtyřdenního programu oslav otevření Komunitního centra

Slavnostní otevření Komunitního centra v Neubuzi provázel čtyřdenní program, který přesně vystihnul motto celé akce – Komunita jsou všichni občané, komunitní centrum je proto pro všechny.

Vše začalo už ve čtvrtek

Normální debil – (aneb Deník puberťáka aneb Mé dětství v socialismu)

Už čtvrteční divadelní retrokomedie na motivy stejnojmenné knihy Roberta Bellana, která byla dávno vyprodaná, sálu nového komunitního centra náramně slušela. Během večera plného humoru, nadsázky i nostalgie se diváci ocitli spolu s hlavním hrdinou v autorově dětství prožitém v socialistickém Československu. Podle posledních informací se má dokonce divadlo PECKA se svým vydařeným kusem do Neubuzi vrátit.

Pátek patřil taneční zábavě se skupinou KOSOVCI, která se, jak se na správnou vesnici patří, řádně protáhla.

A v sobotu oslavy vyvrcholily

Slavnostní otevření Komunitního centra

Všichni se těšili na sobotní oficiální otevření. To začalo tematickým podzimním vystoupením žáků Základní školy Neubuz, která s komunitním centrem bezprostředně sousedí. Následoval projev starostky Renaty Zábojníkové, jež stručně popsala cestu, financování a budování zdařilého díla. Poděkovala také všem, kteří s tímto náročným projektem jakýmkoliv způsobem vypomohli či se samozřejmě přímo podíleli. Potom dostal slovo mladý farář, otec Lukáš Jambor ze slušovické farnosti. „Nový farář, nové komunitní centrum“, získal si srdce všech už první větou, aby po několika dalších myšlenkách udělil stavbě požehnání. Pak už přišly ke slovu nezbytné nůžky. Slavnostním přestřižením pásky odstartovala ta správná veselice. Provázel jí raut ve stylu „občerstvení sami sobě“, na který sami občané Neubuzi napekli a navařili neuvěřitelné množství dobrot, cimbálová muzika, a hlavně naprosto skvělá atmosféra pospolitosti.

neděli se pak v rámci hesla Komunita jsou všichni občané, komunitní centrum je proto pro všechny uskutečnil veselý výlet do hmyzí říše za dobrodružstvím známé pohádkové postavičky podle stejnojmenné knížky Ondřeje Sekory. Divadelní pohádka Ferda Mravenec v cizích službách, v podání divadla SemTamFór, děti nesmírně zaujala a pobavila.

Po celou dobu oslav probíhala v horní patře KC výstava obrazů malířky René, a výstava činnosti a zdejší Komunitní školy SOVA.

HLavní partneři