Ze života na vsi. Ochotníci z Ubla bavili vizovické publikum celých 90 minut

Sobota, 25 Duben 2015 17:45 | Zdroj: Horní Podřevnicko.cz - PJ | Značky Foto, Ublo, Vizovice

Bookmark and Share

Fotoreportáž

Vizovice, Ublo – Ochotnický soubor s malebným názvem „Skupina ubelských všehoschopných občanů s hereckými sklony“ vystoupil v pátek 24. dubna před zaplněným sálem vizovického kulturního domu.

Divadelní parodie „Ze života na vsi“ dala divákům nahlédnout do oken dědáčkovské domácnosti tradiční vesnice. Směsice domáckých gagů, točící se kolem narození očekávaného potomka, vizovické publikum náležitě pobavila. Skvělé herecké výkony, vtipné ochotnické kulisy i například fakt, že jedna s  protagonistek svou roli těhotné ženy hrála v opravdovém stavu očekávání, zabraly na bránice vizovksých dokonale. Nejen scénka, ve které si dva „hlídající“ vesničané museli poradit s přebalením miminka na stole zahradní pivnice, byla několikrát „narušena“ hlasitým aplausem v sále …

„Naše Skupina ubelských všehoschopných občanů s hereckými sklony vznikla někdy před deseti lety u v hospodě. Ochotníci zde v Uble kdysi dávno byli. My jsme se rozhodli v tradici pokračovat, “ popsala portálu Horní Podřevnicko zrod ochotnického spolku s vesnice u Vizovic režisérka a představitelka babičky v jedné osobě Hanka Srněnská. „ Když je špatné počasí, hrajeme v hospůdce U zemské osy. Při dobrém počasí bavíme sebe i diváky na místním hřišti,“ dodala.

Osoby a obsazení: Mařenka – Maruška Jurčáková, Franta – Ondra Trubák, Babička a režie – Hanka Srněnská, Anča – Jarmila Šimková, Syn – Zdeňa Liška, Snacha – Jarmilka Liška-Srněnská, Tonda – Ivan Jurčák, Lucinka – Evka Trubáková, Úvodní recitace – Amálka Jurásková, Laděnka Jurásková, Ivánek Jurčák, Zdeněček Liška, Zvuk – Ríša Jurčák